راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز,مؤلفه های یادگیری خودتنظيمی,مبانی نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,ادبیات نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,الگوهای خودتنظیمی

همانطور که در ادامه مشخصات فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم) را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-خودتنظیمی-و-یادگیری-خودتنظیمی-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)
در 31 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

خودتنظیمی

در رویکردهای شناختی- رفتاری، تاکید بر ترغیب دانشآموزان به وارسی، اداره و تنظیمکردن رفتار خود است. تا اینکه به آنان اجازه دهند تا بهوسیله عوامل بیرونی کنترل شوند. در بعضی از مجامع، این روش 'اصلاح شناختی رفتار' نامیده شده است. رویکرد شناختی رفتار هم از روانشناسی شناختی(با تاکیدش بر اثرات تفکر بر رفتار) و هم از رفتارگرایی(با تاکیدش بر فنون تغییر رفتار) نشأت میگیرد. رویکردهای شناختی رفتار سعی میکند تا بدفهمیهای دانشآموزان را تغییر دهند، مهارتهای کنارآمدن وی را تقویت نمایند، خود- کنترلیشان را افزایش دهند و خود انعکاسی سازنده را تشویق کنند(دوم ژان ،2002، ترجمه بیابانگرد،1384).
مفهوم خودسازماندهی یا یادگیری خودتنظیمی، یکی از مفاهیم مورد تاکید نظریه شناختی-اجتماعی بندورا  است. یادگیری خودتنظیمی یک سازه مهم در تعلیم و تربیت است که دورنمای جدیدی را در یادگیری ارائه مینماید. اولین بار، اصطلاح خودتنظیمی توسط بندورا  در دهه1960مطرح گردید( به نقل ازکدیور،1380). اصطلاح خودتنظیمی در یادگیری از سال 1980معمول شده است، چون از آن زمان به بعد شکلگیری خودتنظیمی دریادگیری و مسئولیت و تعهد نسبت به یادگیری در دانشآموزان تاکید شده است(به نقل از ارجی، 1385).


قسمتی از پیشینه تحقیق:
  *  سبحانی نژاد و عابدی،(1385) در پژوهشی تحت عنوان 'بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انگیزه پیشرفت دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آنان در درس ریاضی' نشان دادند که بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان رابطه معناداری وجود دارد؛ بعـلاوه، سهم نسبی انگیزش پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتظیمی در تبیین عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی به ترتیب 20٪ و 18٪ میباشد.


فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :
خودتنظیمی
3-3-1) خود تنظیمی رفتار
ویژگی یادگیرندگان خودنظم جو
نظریه ها و الگوهای یادگیری خودتنظیمی
نظریه زیمرمن
جدول2-1: راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز(1986)
نظریه ویگوتسکی
نظریه بندورا
الگوی پینتریچ
الگوی بوکارتز
مؤلفه های یادگیری خودتنظيمی
2-4) زندگي در دو منطقه اقتصادي - اجتماعي متفاوت
قشربندی
موارد قشربندی
نظريه ماركس
پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج از کشور
منابع فارسی
منابع لاتین



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز مؤلفه های یادگیری خودتنظيمی مبانی نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی ادبیات نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی الگوهای خودتنظیمی

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)


بیماریهای کبد (انواع هپاتیت)

تحقیق مقایسه آسایش و شادکامی زنان شاغل و زنان خانه دار شهرستان شیراز

تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز

مبانی نظری پیشینه تحقیق سود و پیش بینی سود آتی و سرمایه گذاران و واکنش های آنان (فصل دوم)

تعيين برآورد تاثیر گذاری يك دوره کار بدني برگزیده بر توانائيهاي ادراكي – حركتي دانش آموزان دختر پايه

فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی

دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه کوهستانی

مهمترين عوامل عدم توسعه حسابداري و گزارشگري مالي دولتي

پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

پایان نامه عملی اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده ها